Technické udaje
| Motor |
| Motor |
ležatý dvoudobý jednoválec |
| Chlazení |
vzduchem |
| Vrtání |
Ø 38 mm |
| Zdvih |
44 mm |
| Zdvihový objem |
49,8 cm 3 |
| Kompresní poměr |
9,2 : 1 |
| Největší výkon |
3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min. |
| Rozvod |
pístem |
| Mazání |
směs 30 : 1 |
| Karburátor |
Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38) |
| Zapalování |
setrvačníkový magnet PAL |
| Světelný výkon zapalování |
20 W (od roku 1975 30W) |
| Zapalovací cívka |
8 V |
| Zapalovací svíčka |
PAL 14-8R |
| Předstih zážehu |
1,2 - 1,5 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
0,4 mm |
| Převodové ústrojí |
| Převodovka |
třístupňová |
| Spojka |
dvoulamelová v olejové lázni |
| Primární převod - poměr |
2,43 : 1 (14/34 zubů) |
| Primární převod - řetěz |
válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků) |
| Sekundární převod - poměr |
4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) |
| Sekundární převod - řetěz |
válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 109+1 článek) |
| Poměr převodů: |
| 1. převod |
1 : 2,94 (24/14x24/14) |
| 2. převod |
1 : 1,716 (24/14x18/20) |
| 3. převod |
1 : 1 přímý záběr |
| Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) |
| 1. převod |
1 : 27,72 |
| 2. převod |
1 : 15,18 |
| 3. převod |
1 : 10,27 |
| Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů) |
| 1. převod |
1 : 30,03 |
| 2. převod |
1 : 16,44 |
| 3. převod |
1 : 11,13 |
| Podvozek |
| Řazení |
nožní pákou na levé straně |
| Rám |
svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
| Přední vidlice |
teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
| Zadní vidlice |
kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
| Brzda vpředu |
celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
| Brzda vzadu |
celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
| Objem palivové nádrže |
5,5 l (rezerva 0,75l) |
| Spotřeba oleje |
1 : 25 |
| Přední kolo |
drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
| Zadní kolo |
drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
| Pneumatika přední |
2,50 x 16" |
| Pneumatika zadní |
2,75 x 16" |
| Rozměry a hmotnosti |
| Rozvor |
1165 mm |
| Celková šířka |
600 mm |
| Maximální výška |
930 mm |
| Celková délka |
1780 mm |
| Světlost |
120 mm |
| Hmotnost |
65 kg (bez paliva) |
| Užitečná hmotnost |
160 kg |
| Výkony |
| Největší rychlost |
60 km/h |
| Největší stoupavost |
25 % |
| Průměrná spotřeba paliva |
3,3l/100 km
3,2l/100 km při plném zatížení |
| Výroba |
| Typ 20: |
1967 - 1980 |
| Typ 21 Sport: |
1968 - 1977 |
|